poniedziałek, 15 czerwca 2015

zapowiedź 9

Biegłam...drzewa boleśnie ocierały się po moich ramionach, nogach z biegiem sekund można było zobaczyć małe zadrapania, z których wyłaniały się kropelki krwi, ale biegłam dalej. Mieliście kiedyś uczucie, że grunt nie jest twardy tylko jest jak ciepła masa solna?, Która formuje się w walce, świat załamuje, wszystko się pochyla ku tobie, grunt ten to moje uczucia, stan psychiczny, moja zarówno fizyczna jak i emocjonalna sytuacja. Przewróciłam się, nie wiem czy to był kamień, konar nie obchodzi mnie to wszystko, co mogę dotknąć jest ulotne, zostają tylko wspomnienia, doznania, doświadczenia.

Patrzyłam się w niebo ciągle miałam w głowie słowa, które formułowały się z zdanie informujące nas o zadaniu, które prędzej musiało nadejść "jutro zostaniecie zabrani na arenę, będziecie tam dopóty, dopóki nie wyłonimy z was najsilniejszych, nie liczymy się z tym ilu z was polegnie, do końca dnia cieszcie sobą, trenujcie, wypoczywajcie oczekując jutra " boję się, nie chce jeszcze umierać, nie teraz, kiedy w miarę dostrzegam sens mojego istnienia, nie teraz!. Zapewne ciekawi was, czemu biegłam, sama w niezbyt bezpiecznym lesie, który był także w posiadaniu Wind Blow? Musiałam pobyć sama, gdy usłyszałam zadanie.... Nie nie mogę poprzeczka została podniesiona zbyt wysoko jestem pewna, że się na niej przewrócę i zniknę teraz już na dobre.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hejka kochani o to zapowiedź 9 rozdziału który planuje wstawić w tym tygodniu :)

3 komentarze:

  1. Kiedy dodasz następny rozdział?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju bardzo przepraszam miałam go gotowego ale mi sie usunoł a potem pojechałam nad morze i tam nie było wifi </3 teraz wezme sie za siebie i szybko wstawie

      Usuń
  2. woow czytam dalej <3 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    to jest takie wciągające <3 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń